Hvorfor kundene dine ikke vil møtes



Lurer du på hvorfor kunder ikke er begeistret for å se deg? Kanskje det er din tilnærming. Lær hvordan du får enhver interaksjon til å være viktig, og start med dette…

For flere strategier som dette, sjekk ut min salgstips videobibliotek på YouTube

En klient av meg beklaget her om dagen at det var vanskelig å beholde og beholde kunder fordi ingen ønsket å se dem lenger. Ingen hadde tid til å se dem lenger.
Ingen dukket opp på møtene deres da han stakk innom eller da han ringte.
Så jeg analyserte dette litt for å finne ut hva han egentlig gjorde på de samtalene, og jeg kom for å finne ut at han bare stakk innom for å se om alt var i orden eller kom innom som et høflighetsbesøk, men ikke tilbød noen verdi.
Nøkkelen til kundeoppbevaring er ikke å dukke inn, eller bare dukke opp eller ønske å si hei, fordi folk ikke har tid til det.
Folk er underbemannet og de er overarbeidet, og de er kanskje ikke engang på kontoret.
De er i rygg mot rygg mot rygg møter.
Den eneste måten å beholde kunder på er å holde seg relevante, å holde fokus på virksomheten deres, å ha strategiske samtaler som viser dem hvordan du skal forbedre driften deres.
De ønsker ikke å ta seg tid til å bare si hei, og de anser det som bortkastet tid.
De ønsker å ha en strategisk samtale med deg som tydelig viser verdien de får fra produktet ditt, og bli presentert for nye ideer om hvordan dere kan fortsette å samarbeide for å forbedre organisasjonen deres.
Så sørg for at du omformer de pop-in-besøkene eller de som er innom høflighetssamtaler og i stedet legger ut strategiske forretningsgjennomganger med kundene dine som du kan gjennomføre på månedlig eller kvartalsvis basis.

Ikke glem å sjekke ut: Få tillatelse til å gå rundt!



Source link

Categories: